
Ігри для розвитку аудиального / слухового сприйняття
На тренінгах я показую багато вправ зі звуковим лото. До мене приходить багато запитів, як можна з ним працювати. Тому я вирішила трохи розширити відомі ігри зі звуками.
Звукове лото від DGroup існує вже в 3 частинах і може бути використано для віку 1-101.
Виділимо дві групи для роботи зі звуками:
1. Звук - зображення (1+)
- Знайти картинку: пропонуємо послухати звук і показати, кому/чому він належить. Для дітей від 1 року вибираємо прості звуки (домашні і дикі тварини, природні явища).
- Вибрати картинку: пропонуємо послухати звук і вибрати відповідне з 3-5 зображень.
- Підтвердити / Спростувати: пропонуємо послухати звук, показуємо картинку і просимо підтвердити або спростувати, чи цієй тварині / цьому предмету належить звук.
- Частота звучання: пропонуємо послухати по черзі кілька разів 2 звуки (наприклад, корова, вівця, корова, вівця, вівця). Запитуємо, який звук лунав частіше: яких тварин було більше.

- Який звук був відсутній? Розкладаємо 4 картки перед дитиною і пропонуємо послухати 3 звуки, після цього питаємо, якого звуку не було (хто з тварин нічого не сказав?).
- Яке зображення відсутнє? Розкладаємо 3 картки і пропонуємо послухати 4 звуки, після цього запитуємо, якої картинки не вистачає, а звук був (кого з тварин немає?).
2. Звук - пам'ять (3+)

- Звуки по порядку: пропонуємо прослухати 3-5 звуків, після цього назвати в тій же послідовності.
- Послідовність карток: пропонуємо прослухати 5-7 звуків і після цього розкласти зображення по порядку.
- Хто порушив послідовність? Пропонуємо послухати по черзі звуки (корова-лев-корова-лев-корова-соловей-корова). Який звук розірвав ланцюжок?
- Групи звуків: пропонуємо послухати 7-9 звуків і після цього розподілити їх за групами (арфа-гроза-лев-грім-тигр-гітара: групи - музичні інструменти, природні явища, тварини).
- Який звук не належить до цієї групи? Пропонуємо прослухати 7-9 звуків і знайти зайвий (арфа-гітара-барабан-півень-флейта-маракаси).
- Асоціативні пари: пропонуємо прослухати 3-4 пари звуків і потім назвати їх (крокодил-гроза, душ-пожежа, фен-собака).
- Звуки по пам'яті: пропонуємо прослухати 7 звуків і після цього назвати, який був 1, 3 і 5 звук).
- Сортування звуків: пропонуємо прослухати 5-7 звуків і просимо назвати все, крім ... (природних явищ).
- Логічні історії: пропонуємо прослухати 5-10 звуків і скласти логічну історію. Для початкового рівня обираються "логічні / очевидні" звуки і шуми (дитина плаче-брязкальце-дитина їсть), потім звуки підбираємо "не логічні" (душ-крокодил-терка). Такий вид занять максимально розвиває уяву і фантазію.
Як бачите, ігор зі звуковим лото можна придумати велику кількість! Не зупиняйтеся на цих, придумуйте і розвивайтеся весело і продуктивно!
Завітайте в наш магазинчик в розділ Дидактичні ігри. Там ви знайдете гру Звукове лото в трьох частинах.

Дидактична гра Пошук пар

Арт-лото “Комахи”
