Статті

Проект – не конспект: переваги проектів занять

Автор: Юлия Даценко02.13.2019

Формат проектів занять порівняно новий.

У зв’язку з цим у наших клієнтів виникає багато питань – що це? як?

Отже, чому ми відійшли від конспектування і користуємося проектуванням?

Конспект несе директивний характер виконання плану заняття, в той час, як проект дозволяє педагогу бути мобільним і варіювати завдання по ходу заняття, орієнтуючись на потреби дітей, які присутні тут і зараз. Завдання повністю автономні і не залежать один одного, хоча і об’єднані однією тематикою.

У наших проектах завжди є резервний блок матеріалів – це від 2 до 4 додаткових завдань, якими фахівець може скористатися для заміни одного з основних завдань або ж використовувати їх як додаткові.

Проекти занять побудовані за нашою авторською методикою, як наслідок чого заняття є комплексним, збалансованим і м’яким в подачі матеріалу.
Всі теми розробляються виключно під конкретну вікову категорію і адаптовані під інтереси дітей.

Ми працюємо у форматі тематичних занять, а це означає, що вибір тем може бути абсолютно різним, а не тільки обмежуватися принципом підбору “знайомих тем для дитини”.

Проект занять дає можливість розробити і “прощупати” тему з усіх боків. Ми намагаємося кожну тему уявити по-новому, без банальних звичних “сценаріїв”, а зробити її несподіваною і цікавою навіть для педагога.

Проект – це колосальна методична розробка, яка включає в себе повністю підготовлені матеріали для занять за всіма дидактичним блокам.

Залишити відгук

Вхiд на сайт

Реєстрацiя

Відновлення паролю